Alla inlägg under februari 2012

Av Sara - 13 februari 2012 22:57

Ja, de får vara dagens visdomsord . för det stämmer ganska bra?

  Den här dagen för exakt 6 år sen, så förlovade jag mig.. Haha, riktig katastrof, men då var jag förblindad av kärleken och övertygad om att det var mannen jag skulle dela resten av mitt liv med.. Tänk att det är 6 år sen?! stört, samtidigt som det känns som att det gått en hel livstid..

Tur att man blivit något klokare med åren ;)


Men nu blir det sängen, natti natti!

Av Sara - 8 februari 2012 22:45

Har haft en helt okej dag, har hunnit med allt jag ska hinna med här hemma..

Slapp hysteriska monsterutbrott när jag hämtade på dagis idag, så skönt! Hela kvällen har flytit på mini har varit glad, och mummy likaså ;)



Skämde bort mig själv lite här om dagen och köpte tulpaner, så fina! :) 

!

Av Sara - 8 februari 2012 17:10

Lite feedback fick jag idag.. "du jobbar bäst, hela tiden, varje dag! Du gör dubbelt så mycket, vi är supernöjd med dig!"

Av Sara - 8 februari 2012 07:10

Urk, har en dålig vecka tror jag.. Känner mig gråtfärdig typ hela tiden, fast jag vet inte ens varför.. Trött på all skit kanske? Men den här dagen började iaf hyffsat bra, hoppas det fortsätter så..& magkatarren är tillbaka med besked, så ovärt! Konstigt att man har noll fantasi vad gäller maten? Usch. Jag låter så bitter, lyssna på lite happymusic kanske? :)

Av Sara - 7 februari 2012 07:06

Åh vad jag längtar till sommaren! Allt är bättre på sommaren.. Gårdagen var typ katastrof från början till slut, prinsen har börjat med jävulska utbrott, man är ju bortskämd med att han typ alltid är glad och en redan trött mamma har inte mycket tålamod när man kommer till dagis å ungen kastar sig hit och dit och skriker hysteriskt, suck! Hoppas man slipper det beteendet idag..& den här dagen startar med bussförsening, härligt! Tog en annan buss, hoppas jag hinner med min tunnelbana ;p kaffe är guld!

Av Sara - 5 februari 2012 21:16

Mitt humör växlar som fan just nu, från superglad till low, upp och ner hela tiden..

Kanske börjar få typ nån 25års kris? Är missnöjd med det mesta just nu känner jag, skit trist..


Har iallafall hunnit med en del idag, Sus kom och hämtade tjejerna vid halv 5, laga mat, bada Wille, plocka undan, städa, diska ah allt är klart och iordning, ska bara ta en dusch så kan jag nog lägga mig med gott samvete ;P måste börja försöka komma i säng tidigare.. kommer aldrig orka hålla på såhär i all evighet..


Jag behöver en kram .


Har ju i alla fall slappat rejält i helgen, samlat lite kraft förhoppningsvis ;) Nuär det bara se fram emot en ny arbetsvecka, snart helg igen ju!


 

Nä, om man ska ta en dusch och grina lite? känns som att det behövs.

över & ut.

Av Sara - 5 februari 2012 12:15

Det här är dom finaste tjejerna som finns, älskar dom så! Önskar jag kunde ha dom här jämt! Eller åtminstone oftare.. Efter att Wille kom har det ju tyvärr blivit att jag har haft dom mindre :( Men uppskattar det lika mycket varje gång :)  


     

 


Men nu ska vi baka, blir hallonpaj har tjejerna bestämt ;)


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards