Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Sara - 1 februari 2012 23:40

Ohh lala jag vill så mycket just nu! Många drömmar & mål och har ingen aning om HUR jag ska nå dom?! Sån jävla frustration jag känner.. vänder och vrider på allt i mitt huvud, vart ska jag börja ?


körkort, körkortet känns som det viktigaste just nu, men hur? När ska jag ha tiden? Av erfarenhet vet jag att man inte kan räkna med folks ord, lätt att lova, svårt att hålla.. nu handlar det inte om att ha någon att övningsköra med, det hoppet har jag gett upp för längesen.. utan när jag ska kunna övningsköra när jag har heltidsjobb & är ensamstående mamma, hur det ska gå ihop det är det jag måste lösa..kan ju inte räkna med att någon ska ställa upp och hjälpa till med Wille.. i alla fall inte på vardagar.. å ska jag bara köra på helger så tar det väl typ 15-25 år innan det är klart ;P


Ooh jag vill kramas!


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards