Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sara - 14 februari 2012 22:32

Har aldrig "firat" denna dag, sjukt överskattat..


Men trots detta kom min fina mamma förbi med varsin present till mig & prinsen (och eftersom att jag är synsk och redan förutspått att den chansen fanns, hade jag ju köpt nåt till henne med ;))





Annars har den här dagen varit typiskt obra, halvtaskig stämning på jobbet efter mötet, morgon var katastrof, Wille förvandlades till ett monster när jag hämtade på dagis, så det tog 30 minuter idag, riktigt skoj! & kommer hem till att kattj*vlarna har pissat på posten, fabulöst!


           

Tur att han vet hur man är glad oxå ;)


Nu blire dusch & hopp i säng!

Av Sara - 14 februari 2012 07:28

Åh så irriterad! Efter att ha stått och frusit och väntat på en buss som inte kom, så inser jag att dom bytt tider!? Mitt i februari!? Vilket såklart innebar att ja missa min tunnelbana, vilket kommer leda till att jag blir sen till jobbet! Skit! Inte nog med det, så var det nåt Jon som tryckte sig mot mig bakifrån när jag skulle genom spärrarna (planlare) köp ditt egna jävla busskort! Så nu har jag beklagat mig lite, hoppas dagen blir bättre :)Puss!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards