Alla inlägg den 17 november 2011

Av Sara - 17 november 2011 21:17

Testade det ny fiket i Tumba, inte ett dugg imponerad.. fick en knappt ljummen latte som smakade gammal sump, så tummen ner! iaf för latten ;P


fick gosa med Linus idag :) & sällskapa med Sara :)

 

(Fast den här bilden är för nån vecka sen ;))


Hämtade min lilla skrutt vid 14, eller fick vänta i hallen i 30 minuter eftersom att jag kom mitt i mellisen ;/ sen kom pappa förbi en snabbis, Wille kände knappt igen honom..


Sen har jag bara myst & Busat med Wille resten av dagen/kvällen.. apropå bus, så är ju Wille fruktansvärt förtjust i spisen å vrider på plattor och ugn så fort han får chansen, jag har en "lås" knapp, så även om man vrider så kommer ingen värme.. men den har givetvis Wille hittat.. kanke dags att hämta upp köksdörren från källaren, fast de e väl bara en tidsfråga innan han lär sig öppna dörrar..


     


Det blev lite impulsköp när jag var i Tumba oxå ;P


 

Av Sara - 17 november 2011 11:15


Mjaha, Wille är på dagis idag & inge jobb till mig.. klättrar på väggarna! Har varit å handlat en sväng, sitte bara å väntar på att klockan, så ska jag till centrum och träffa Sara&Linus..


Saknar min skrutt!!  



Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards