Alla inlägg den 11 november 2011

Av Sara - 11 november 2011 22:15

Ooh häftigt datum idag då 11.11.11 jäkla tjat om det på facebook å fjantiga uppdateringar om "jag glömde ställa klockan så jag missa kl.11:11 den 11/11-11.. coolt, men inte coolt.


Jag gillar inte fredagar, det är den tristaste dagen på hela veckan, då är jag alltid själv, Wille är alltid supertrött, likaså jag.. och så hjälper det ju inte att folk skriver om allt mys & skoj dom ska ha, klart man blir avis ;)


makaroner & köttbullar är riktig fredagsmiddag ;P


Lite bilder från veckan;

         


Wille har varit sjuk, har blivit mycket vab =/ den tiden på året.. & på jobbet är dom väl inte överlyckliga, så har varit lite depp.. Men min fina Elin höjer mitt humör kommer hit med film och mys å färgar mitt hår å sånt :) hihi! & mitt ljus här i livet min fina fina lilla buse <3 Han är överallt & ingenstans! Men nu blire väl sängen eller nåt!


Tjing!


Av Sara - 11 november 2011 07:26

Har varit usel på att uppdatera, får bli ett långt inlägg ikväll.. Väntar fortfarande på appen, såå de blir smidigare å blogga från mobilen :) 2a och sista Jobb dagen den här veckan.. Vabbat resten :/ kommer kännas i december.. Sitter på tunnelbanan påväg till jobbet med mitt kaffe :) har inga planer alls i helgen! Så om någon känner sigsällskapssjuk å planlös är det bara höra av sig ;) Have ā nice day! Pyss

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards