Alla inlägg den 14 november 2011

Av Sara - 14 november 2011 22:32

Tacka fan för musiken!



Jag blir fan galen! jag måste ha ett nytt jobb, det ända problemet är väl att det typ inte finns några :(

Jag spyr på att sitta hemma såhär, sjukt rastlös..


& nu kommer jag låta självgod men, det är rent slöseri med kompetens, för jag vet att jag jobbar bra och skulle vara en tillgång på vilket jobb som helst, jag ger alltid 110% vart jag än hamnar oavsett om jag tycker arbetet är värdelöst, jag har hög arbetsmoral och lär mig snabbt och fan, jag behöver ett jobb där det uppskattas! inte ett jobb där man blir utskälld för att man måste vara hemma med sin sjuka son, eller som bara kan se allt negativt..


Dom ringde ju från jobbet å ville att jag skulle ta ett dagskift imorgon borta i märsta, men det är ju rent omöjligt eftersom att jag då måste åka hemifrån vid 5, och det stör mig för dom vet att jag inte kan tacka ja till sånna uppdrag och indirekt tvingar dom ju mig att tacka nej till min lön oxå..


Vad ska man behöva göra för att få lite uppskattning? Alla behöver höra att man är bra, då och då.. åtminstone på nåt! Konstigt att man blir lite deppig.


Ljuset i mitt liv, min fina underbara son! I love you to the moon and back  

Av Sara - 14 november 2011 19:30

Wille's nya favvo låt, och nya dans ;)
 

Av Sara - 14 november 2011 11:15

Orkade inte skriva igår, så jag gör det nu.. utan jobb idag :/ och det är fan inge kul, det kryper i hela mig!


Men i lördags så kom Elin hit, vi käkade tacos busade med wille å sen tryckte vi i oss en massa godis, och drack glögg ;) asmysig kväll iaf :) & nu börjar jag få lite "christmas-spirit".. jag har varit ganska anti jul ett bra tag (typ några år) jag kräks på att behöva lyssna på julmusik i 6veckor, å tomtar å rött å krafs överallt! jag gillar Julafton eller julhelgen, that's it! jag gillar inte julskinka, tycker inte de överdrivet kul med julklappar.. tycker allt bara handlar om stress å ångest.. men glöggen, fick mig att börja längta.. lite iaf ;) för jag gillar ju familjen, och runt jul är ju alla samlade, supermysigt.


 

Igår var det fars-dag, men de firades inte överhuvudtaget här, min pappa jobbade hela dagen/kvällen/natten.. och Wille's pappa, ja finns väl inget vettigt att säga.. alls!


Men blev en busdag både inom- och utomhus med Fia & grabbarna.. vilket ös! Jag & Wille var helt slut sen när dom gick hem ;)


 

Får se va denna dagen erbjuder.. blir fan inzane, klev upp halv 6 å suttit redo och väntat.. Wille får vara hemma med mig idag efter som jag ändå inte har något uppdrag, vi har varit ute på en prommis, jag blir sjuuukt rastlös och nedstämd av det här.. men nu ska jag & Wille rocka loss här hemma ;)


Tjing!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards