Direktlänk till inlägg 31 december 2010

Hej då, år 2010.

Av Sara - 31 december 2010 00:15

Tänkte försöka mig på att sammanfatta detta år..

Ett oförglömligt år på så många sätt, vet knappt vart jag ska börja ju ;P


Hm, första halvan av detta år spenderade jag gravid & hormonstinn & den andra halvan har varit den bästa tiden i mitt liv, som mamma till världens goaste unge!


       



Har hunnit med en hel del detta år, har för första gången i mitt liv bott själv (dock bara 2 veckor för sen kom ju prinsen), jag har fött barn, opererat mig, haft en förälskelse, återfunnit vänner, mist några.


Årets bästa;

dag&upplevelse var ju såklart den 19/6 då min prins föddes.

vän, är Elin som har ställt upp så otroligt mycket för mig & prinsen

låt, är ju mycket svårt, men vadsomhelst av hoffmaestro.

köp, svårt, men får kanske säga mitt matsalsbord, bara för att jag inte hade nåt!


Det har varit ett bra år, med blandade känslor, med- och motgångar.

Det som jag är missnöjd med är mina förväntningar på andra, men framförallt Willes pappa, borde inte ha förväntat mig något men ändå så gjorde jag det.. har lagt ner alldeles för mycket onödig energi på honom.

Men trodde någonstans att trots omständigheterna man kanske åtminstone är nyfiken på något? men jag tog fel. & Han har sagt sitt nu, det är hans börda att bära.


Men det jag är mest nöjd med, stolt & lyckligast över är såklart min fina son, som redan hunnit bli ett halvår, som redan kryper, skrattar, busar och är en helt egen individ


       


Sen har ju även mina vänner börjat föröka sig ;P Min barndomskompis Micke har blivit stolt pappa till en söt liten Leon, en stor överraskning, för oss alla!

Goa Fia fick en till liten son oxå, sötaste Rasmus

Fina Veronica väntar sitt andra barn en liten tös som snart vill komma ut hoppas vi, 23:e januari är det sagt iaf ;)

Söta Mari på jobbet ska oxå bli mamma, inte alls långt kvar till den 9:e januari.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 juni 2014 23:13


Idag har vi firat prinsen i förskott, blev lite hastigt och oplanerat i år, men är såå mycket annat som händer eller inte händer, förvirringen är total och har väl inte kontroll eller koll på någonting just nu. Men några tog sig tid å att komma, o...

Av Sara - 29 april 2014 07:06

Igår var det en dålig dag. Riktigt dålig. Ena skiten efter den andra, mestadels mitt eget fel.. Men fan man är bara människa men att andra ska göra allt så omöjligt att lösa ;( oh well. Det gör bara allt såå mycket värre, försöker spara pengar t...

Av Sara - 23 april 2014 06:59

Påsken är över och fick en extra ledig dag, vilket var skönt :) hann inte med nånting i alla fall känns det som.. Bara slöa ;P Köksprojektet blir aldrig klart, så hemmet känns som en katastrof. Får se om min målarvän har tid att komma denna vecka ...

Av Sara - 9 april 2014 06:55


Känner mig ungefär som vädret trist & grå :/ behöver förändring nu, behöver sömn! Vill bara bli pigg & glad igen.. Men men inget får man gratis här i livet.. Så bara kriga vidare och hoppas på förändring, om jag bara får tillbaka sömnen så löse...

Av Sara - 1 april 2014 07:03

Får jag för dålig uppdatering ;P Så ska försöka bättra mig, men har inte mycket intressant att skriva.. Befinner mig återigen i en situation där jag väntar på ett slutdatum på jobbet, eftersom att de flyttar i sommar :( jätte trist eftersom ja...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards