Alla inlägg under december 2010

Av Sara - 9 december 2010 00:45

Jag går snart under.. bristen på sömn börjar ta ut sin rätt.. börjar bli lagom påfrestande att inte få sova, och att ständigt trösta en ledsen prins.. Kan dedär jäkla tänderna komma ut nån gång?!


Stackars min prins som har så jobbigt :(


Tycker att mina stygn kan läka färdigt ngn gång oxå, så jag kan hakläder på mig och busa med min prins som vanligt igen.. fan gått 2 veckor nu, och ser fortfarande helt misshandlat ut..


Blä, jag vill bara sova!

Av Sara - 7 december 2010 23:35

   

Det här är kärlek.

Av Sara - 6 december 2010 23:45

Mjaha, dagen gick fort.. trött som få, har försökt hålla prinsen vaken om dagarna, för att han ska sova om nätterna, utan resultat, aa kanske att han blir ännu grinigare på dagarna då.. ;P Vill bara att dom där små rackarna ska titta ut så han slipper ha ont ju!


Har haft både mamma & Lisa här.. båda ville göra om sina naglar, och ingen kände för att vänta, så jag fick helt enkelt göra bådas samtidigt, tricky!


Men de blev bra, båda fick som de ville, och båda gick härifrån nöjda, och jag med efter som jag har + i kassan ;)



Jag blev sugan på att göra om mina oxå :)

     

Nån som är sugen på att göra naglar?


Av Sara - 5 december 2010 22:30

Har haft en jättemysig dag :) Karro kom förbi på en fika, och så fick jag pimpa hennes naglar lite ;) sen så kom My oxå, och ville oxå ha pimpade naglar, så har suttit med de halva dan känns de som.. men det är så kallt i min lägenhet.. vi satt här med massa tända ljus och myste, sen blev de köttbullar & spaghetti :)


     


Wille har varit jätte glad, har fått så mycket uppmärksamhet, han älskar när vi har folk här!


& igår var vi hos mamma hela dagen och hade julbak, jag somnade som en stock på soffan, har knappt sovit nåt de senaste nätterna, inte nog med att man ligger och tänker på massa onödigt, men min prins börjar få tänder så han vaknar och gråter typ var 15:e minut :/ utmattad.


I fredags var Fia&Jani & deras grabbar här och busade :) mkt trevligt, fixade Fias naglar med, tog sin tid med 3 små huliganer ;)


   

Mamma vill bara käka opp dig, goding!

   

Av Sara - 2 december 2010 12:46

Känslomässigt är det kaos just nu..

Ekonomiskt är det kaos just nu..


Jag har 200kr på kontot, inte en enda julklapp har jag köpt, känns så jävla värdelöst.. It is what it is.


Det är så mycket jag vill göra, med Wille, för Wille.. men de går inte och jag kan inte. känns så himla trist :(

& jag brottas med alla mina känslor ständigt, jag är besviken för att Wille's pappa inte kan inse hur fin & underbar & fantastisk han är, jag känner mig elak för att jag vet att det inte var vad han ville, att jag "tvingade" honom.. samtidigt som jag är arg och sjukt frustrerad.


Känns som att jag inte räcker till, just nu är jag inte den jag vill vara.

Jag är besviken på mig själv. Jag vill kunna ge Wille allt och lite till. & just nu kan jag inte det.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards