Direktlänk till inlägg 12 december 2010

Måste upp..

Av Sara - 12 december 2010 00:47

Måste upp ur den här svackan, snarast!

Orkar inte vara såhär länge till. deppig. trött. ledsen.utmattad


Den som får mig att gå upp om dagarna, som ens gör det värt är ju min fina lilla prins, även om han inte velat låta mamma sova de senaste nätterna..


& jag tänker på tok för mycket, men det är så jobbigt att inte veta! Jag vill verkligen veta om hans farmor&farfar vet att han finns.. finns mycket annat jag vill veta oxå.. men de hjälper ju inte att ligga och tänka på de..


Mycket positivt är i alla fall att prinsen har börjat äta lite mer "riktig" mat.. hoppas hoppas hoppas han går upp nu.


Nu sover han i allafall som en liten ängel, jag är dödstrött, vi var vakna till 6 imorse. så nu ska jag oxå sova.


Tjing.

 
 
Ingen bild

Sanna

6 januari 2011 23:09

Jag träffade min prinsessas farmor o farfar när prinsessan lågt tryggt i sin mage. Många glada miner trots att vi inte var tillsammans, så underbart med barn.... Månaderna gick o sen föddes hon, mitt mirakel. Men inte ett ord från varken fadern, farmor, fafar, farbror eller faster. De snor min energi kan jag lova. Även om jag inte vill det. Det är ju på nåt sätt deras förlust men jag kan bara inte förstå att de inte är ett dugg nyfikna på henne när de vet att hon finns. Obegripligt!

Sara

7 januari 2011 00:35

Jag kan inte heller förstå, jag vill skita i det. men det är sjuuuukt svårt.. speciellt när jag vet att dom inte vet (föräldrarna) de borde ju åtminstone få en chans att veta? bestämma om DOM vill träffa sitt barnbarn.. Men det ÄR deras förlust.

 
Ingen bild

Sanna

7 januari 2011 23:21

Jag håller med. Tycker också att de skulle få en chans att veta. Så får de göra valet att inte träffa din fina prins. Så att inte du kan bli klandrad för att de inte fått ses, senare i livet. Pappan behöver ju inte bli inblandad alls. Men det är bara min åsikt. Man måste göra det man tror är bäst. Lycka till.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 juni 2014 23:13


Idag har vi firat prinsen i förskott, blev lite hastigt och oplanerat i år, men är såå mycket annat som händer eller inte händer, förvirringen är total och har väl inte kontroll eller koll på någonting just nu. Men några tog sig tid å att komma, o...

Av Sara - 29 april 2014 07:06

Igår var det en dålig dag. Riktigt dålig. Ena skiten efter den andra, mestadels mitt eget fel.. Men fan man är bara människa men att andra ska göra allt så omöjligt att lösa ;( oh well. Det gör bara allt såå mycket värre, försöker spara pengar t...

Av Sara - 23 april 2014 06:59

Påsken är över och fick en extra ledig dag, vilket var skönt :) hann inte med nånting i alla fall känns det som.. Bara slöa ;P Köksprojektet blir aldrig klart, så hemmet känns som en katastrof. Får se om min målarvän har tid att komma denna vecka ...

Av Sara - 9 april 2014 06:55


Känner mig ungefär som vädret trist & grå :/ behöver förändring nu, behöver sömn! Vill bara bli pigg & glad igen.. Men men inget får man gratis här i livet.. Så bara kriga vidare och hoppas på förändring, om jag bara får tillbaka sömnen så löse...

Av Sara - 1 april 2014 07:03

Får jag för dålig uppdatering ;P Så ska försöka bättra mig, men har inte mycket intressant att skriva.. Befinner mig återigen i en situation där jag väntar på ett slutdatum på jobbet, eftersom att de flyttar i sommar :( jätte trist eftersom ja...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards