Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Sara - 10 oktober 2010 23:15

Hm, den här veckan har bara gått.. Har inte haft varken lust eller ork till att göra nånting knappt..


En jobbig vecka helt enkelt, Wille börjar troligtvis få tänder så han har knappast varit på sitt bästa humör, hysteriska utbrott med jämna mellanrum och det har inte spelat någon roll vad jag än gjort.. Han äter sämre, sover sämre, känns lixom missnöjd? Detta blandat med att jag typ mått piss, saknat ork och lust..


Men Fia & Elin är mina stjärnor just nu, de har hjälpt mig.. Vilket jag uppskattar grymt mkt!


Såg Stockhom Boogie här om dan.. riktigt skum film, men den var härlig! :) i like!


Idag var jag med Fia & Rasmus på UnderbaraBARNmässan fanns en massa kul, fick en del gratisprylar, & så fyndade jag en massa kläder från http://lundmyrb.jetshop.se för där såldes dom för under 100-lappen :)


Men nu e de läge att lämna denna vecka bakom sig, satsar på att den kommande blir kanon!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards