Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Sara - 14 oktober 2010 22:30

Mjaha, lyckades nästan försova mig idag.. skulle vara hos läkaren kl.10 och vaknade halv (!) snacka om sovmorgon..


Så upp med prinsen, av med blöjan.. nyvaken å stressad tänkte jag mig inte för, å tada! startade dagen med att bli kissad på ;P rakt i ansiktet..

Som tur är bor jag ju ett stenkast från sjukhuset så hann dit i tid.. prinsen var inte alls nöjd med att gå på läkarbesök, så de va lite bökigt..


Har iaf fått medecin mot hypotyreos, så ska tillbaka om 2 månader och se hur värdena ser ut.. förhoppningsvis blir jag piggare.. har fikat med papi & elin idag.. både jag & prinsen är förkylda :(


Men till något kul, prinsen har lärt sig rulla runt vända från rygg till mage har han kunnat nån vecka nu, men nu kan han rulla runt flera varv, ser hur kul ut som helst! haha.. mycket på gång nu, dreglar & tuggar på allt.. så snart lär det komma fram lite tänder., & förkyld på det oxå..

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards