Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

pysslingar.

Av Sara - 24 augusti 2010 22:30

Jaa, den här vekan har jag varit pysslig :)


& min bästaste Elin kom hem i lördags, så henne har vi tagit beslag på och lekt med sen i söndags :) Mötte upp henne i centrum och handlade lite, sen hem till mig åt & fikade, busade med knorris..


       


Igår åkte vi till Skärholmen, skulle egentligen träffat Carro & Bobbo, men hon blev sjuk :( Men men vi shopade loss på panduro sen en sväng till babyland så nu har jag äntligen köpt ett babygym till prinsen :) Blev tillslut ett TUMMEN-gym har kollat på hur många som helst, men tycker inte att de är så värst roliga, dyra är dom dock =/


Efter det åkte vi hem till mig och pysslade lite, har kämpat med att gjuta Willes hand&fotavtryck, riktigt klurigt! men blev bra till slut med mycket hjälp av våran Elin :) Sen gjorde vi egna armband, hur kul som helst!

Har inte pysslat på flera år, men nu när man har barn är det väl dags att plocka fram kreativiteten igen ;)


    




Brorsan kom förbi en sväng oxå och drack lite kaffe, och gosade med prinsen, han gillar sin morbror :) blev även lite nattjakt eftersom att Gumman hade hoppat ut från balkongen, rackarns katt dedär!


Idag har jag haft tvättstuga, pappa var förbi en svänga och drack lite kaffe med.. Har tur som har en så underbar vän som Elin, underlättade ganska mycket att hon var här när jag hade tvättstugan ♥

 
 
malin

malin

27 augusti 2010 16:53

Såååå fint med barbapappa :) man skulle kunna ha allt av varje sak..haha. Jag gjorde faktisk abbes hand o fotavtryck på honom när han sov...gick kanon ;)

http://malinmahh.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 14 juni 2014 23:13


Idag har vi firat prinsen i förskott, blev lite hastigt och oplanerat i år, men är såå mycket annat som händer eller inte händer, förvirringen är total och har väl inte kontroll eller koll på någonting just nu. Men några tog sig tid å att komma, o...

Av Sara - 29 april 2014 07:06

Igår var det en dålig dag. Riktigt dålig. Ena skiten efter den andra, mestadels mitt eget fel.. Men fan man är bara människa men att andra ska göra allt så omöjligt att lösa ;( oh well. Det gör bara allt såå mycket värre, försöker spara pengar t...

Av Sara - 23 april 2014 06:59

Påsken är över och fick en extra ledig dag, vilket var skönt :) hann inte med nånting i alla fall känns det som.. Bara slöa ;P Köksprojektet blir aldrig klart, så hemmet känns som en katastrof. Får se om min målarvän har tid att komma denna vecka ...

Av Sara - 9 april 2014 06:55


Känner mig ungefär som vädret trist & grå :/ behöver förändring nu, behöver sömn! Vill bara bli pigg & glad igen.. Men men inget får man gratis här i livet.. Så bara kriga vidare och hoppas på förändring, om jag bara får tillbaka sömnen så löse...

Av Sara - 1 april 2014 07:03

Får jag för dålig uppdatering ;P Så ska försöka bättra mig, men har inte mycket intressant att skriva.. Befinner mig återigen i en situation där jag väntar på ett slutdatum på jobbet, eftersom att de flyttar i sommar :( jätte trist eftersom ja...

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards