Alla inlägg den 12 april 2009

Av Sara - 12 april 2009 12:36

Är fortfarande här ute.. min fristad..

Ett av de få ställena som jag känner mig helt avslappnad och kan vara precis den jag är utan att känna mig dum på något sätt.. Här trivs jag nästan bäst att vara.. Här känner jag mig starkast, bäst, lugnast.. aa jag vet inte.. mår helt enkelt asbra när jag är här.. omgiven av mina små söta systrar, världens bästa pappa och världens bästa Elisabeth..

Men men, nu ska jag sluta vara så sentimental.. ;P


Tänkte snart hoppa in i duschen, har segat hela morgonen, å typ bara druckit kaffe.. har diskat lite oxå ;) Har lovat tjejerna att jag ska ut å leka barbies med dom igen.. Dom tyckte att det var så roligt, så dom har tjatat heeela morgonen..


Ikväll ska jag hem till mamma & påska lite.. hade ju egentligen tänkt å stanna efter som pappa för en gångs skull inte jobbar dubbelt.. har ju bara träffat honom en snabbis på nätterna.. men men=/ mamma ville träffa mig oxå..


Men nu ska jag sätta lite fart så jag blir klar någon gång ;)



Over n' out!



Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards