Alla inlägg den 4 april 2009

Av Sara - 4 april 2009 20:42

Vilken härlig dag det har varit.. vaknade upp och solen sken..

Så jag Jonte & Bella har suttit på balkongen halva förmiddan och lapat sol, druckit öl o lyssnat på skön musik.. Kändes verkligen som en riktig sommardag härligt :)


Sen har jag ju varit lite duktig oxå, var och storhandlade med mamma så nu slipper vi svälta :) Å så har jag gått omkring å småstädat lite.. håller på med maten nu :)


Ikväll blir det nog lugnt med lite vin :)

Av Sara - 4 april 2009 01:00

Har haft en riktigt bra dag idag.. förutom att jag försov mig :P Haha..

Har gått skit bra på jobbet idag, skönt.. Hade  varit rätt mycket strul när jag var sjuk.. 


Tråkigt är att Ronny har slutat, känns jätte trist, för jag tror inte jag mött någon som tar sitt jobb på så stort allvar som han.. plus att han är en sån härlig männsika också.. Trist att dom bra försvinner när det finns ett och ett annat stolpskott som man gärna kunde byta ut.. men men.. mest trist är väl att jag inte hann säga hejdå :(


Åkte till skärholmen med Kochen efter jobbet å köpte skor :) yeey, har 3 par nya skor.. härligt.. Sen åkte jag hem å fixa käk till mina små barn här hemma (Brorsan & Bella ;)) Sen åkte vi till Heron med ett par polare och såg premiären av "Fast & Furious" den va helt okej.. dock för lite bilar enligt mig.. Men mycke ögongodis ändå ;)


Sitter å dricker lite vin nu och lyssnar på skön musik.. Hade lite andra planer, men de blev inget med det.. så ska bara ta de lugnt ett tag :)



Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards