Alla inlägg den 10 april 2009

Av Sara - 10 april 2009 20:53

Onsdagen var jätte lugn och skön :) åkte till skärholmen en sväng med Calle efter jobbet.. glodde runt lita, sen kom mamma oxå hon var lite sällskapssjuk, så vi käkade och snackade lite.. ibland är det så skönt att bara prata med sin mamma :)


Jonte & Bella var på kryssning, så fick vara helt själv hemma för en gångs skull, jätteskönt.. passade på å städa å lite så :)


Torsdag, var jag på beordran ledig, riktigt härligt :) Så jag åkte in till stan och fikade med Linnéa, dock som alltid är jag tidsoptimist å vart lite sen (förlåt babe! :(..) Vi delade på en sallad, som för övrigt var en besvikelse.. pytte pytte lite sallad.. men men efter det tog vi oss till Therese & Nestor och fixade mina naglar, så nu är dom lila & fina :)


Efter allt omkring åkande, så åkte vi å mötte upp Karro, gick hem till mig och fixade lie tacos, käkade lite godis å drack vin :) myspys med mina fina tjejor!


Och idag har jag åkt runt halva dan med Bettan & småtjejjerna och handlat på diverse butiker i kungenskurva.. sen hem till Rosenhill med påskmiddag & påsktårta å allt.. så nu är man lite seg och mätt :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards