Alla inlägg under maj 2009

Av Sara - 3 maj 2009 14:19

Har sms-terrat med Linnéa ett tag nu.. Har kommit fram till att vi vill bli kära.. eller jag vill bli kär.. hur hittar man nån att bli kär i? Vart finns alla bra killar.. verkar ju vara en bristvara.. haha..


Samtidigt så har jag ju på tok för mycket annat att göra en att leta efter någon att bli kär i.. så jag lägger detpå hyllan istället å nöjer mig med kärleken från mina vänner :)


Jag har ju i alla fall varit kär & galen 1 gång ;P Har ju till och med hunnit vara både förlovad & sambo..

Av Sara - 3 maj 2009 13:28

Mår skit.. måste bli frisk nu.. fortfarande i Rosenhill och kurerar mig..

Ska väl försöka samla kraft och ork till att ta mig hem..

Av Sara - 2 maj 2009 23:43

Mm, pappa ska komma och hämta mig snart.. så hänger jag med hem till Rosenhill och sover där inatt.. måste bort från den här underliga & tryckta stämningen här hemma.. Usch!


Av Sara - 2 maj 2009 21:44

Love Lockdown

http://www.youtube.com/watch?v=rGD1sEM0pNo
Av Sara - 1 maj 2009 21:36

Åkte ju till mamma igår eftersom att Jonte & Bella skulle ha fest här hemma, och jag mådde inte alls bra.. så tänkte det kunde va skönt att ta det lite lugnt hemma hos mamma istället .. 


Men dom skulle ju absolut ta en sväng till brasan, så jag hängde med.. frös som en dåre, usch det var hemskt.. 


Men sen så stötte jag på, antagligen den snyggaste killen jag sett på länge! Åh han var så fin! Lasse stod och bablade på med nån gubbe, som visade sig vara snyggingens pappa, så han presenterade sig å stod å pratade en stund.. Åh, kunde han inte bara typ fall in love with me or something?!? Aja, lär ju inte se honom igen men.. we shared a moment i alla fall :P HAHA fyfan va jag känner mig larvig.. det var bara så längesen jag var med om något liknande..den där känslan "Honom vill jag ha!" typ snart 4 år (!)sen.. 


Men men, nu ska jag se X-men och vila lite.. 


Bubye.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards