Alla inlägg under december 2012

Av Sara - 5 december 2012 00:01

Har suttit och läst om massa hemskheter såhär innan läggdags ;( fan vad mycket skit & orättvisor det finns runt om en! Bör ju inte läsa om massa hemskt eftersom att det fastnar, men samtidigt ger det en lite perspektiv.

Tänker på min fina lilla syster som ligger på sjukan alldeles ensam <3

Av Sara - 4 december 2012 22:32

Hållt igång sen 5 imorse.. Konstigt man är trött? Men fortfarande massor att göra ;P förutom det som måste göras varje dag (laga mat, diska, städa & plocka) så måste jag ta tag i de växande högarna med kläder som prinsen vuxit ur, skulle kunna starta en second hand här hemma.. Suck.

& så kommer jag alltid på en miljard andra saker som måste/bör göras.. Skulle verkligen behöva fler timmar på dygnet ;)

Slut pausat nu!

Av Sara - 3 december 2012 09:10

Bestämde mig för att gå till läkaren igen, funkar ju inte när jag har såhär ont.. Har suttit och väntat i över 1 timme och fortfarande inte fått träffa nån läkare :( stressen att hinna till jobbet..

Sen är det ju så jävla drygt!
Hoppas jag får nån hjälp ;)

Blir en bild från adventsmyset igår :)

Av Sara - 2 december 2012 17:02

Roligare kan man ju ha en söndag.. Har såå ont idag, inte ens de braiga pillrena jag fick av papi funkar :( kanske dags å pallra sig till läkaren igen?

& jag har gym abstinens! Buuu, har inte varit där på 2 veckor typ, så hoppas smärtan avtar snart, betalar ju ändå..

Av Sara - 1 december 2012 11:23

Bara förnamnet vill jag lova ;( buuuu!
Tänkte jag skulle fixa lite julfint här hemma 3 av 4 stjärnor är trasiga (yeeii) adventsljusstaken är spårlöst försvunnen likaså varenda j*vla julgardin jag äger.. Har rotat igenom varenda garderob, i fall att jag av lathet slängt in nåt som inte borde vara där.. Tro mig de hade jag men inga julgrejer..

Mitt internet funkar inte, och nu ser hemmet ut som en katastrof, igen. Har sinnessjukt ont! Jag skiter i dehär jultramset, uppenbarligen är det meningen att jag inte ska få nån julstämning.. Är rätt anti ändå och nu ännu mer!

Ska sova middag med min plutt o hoppas på att humöret vänder till det bättre.. Heiippa!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards