Alla inlägg under december 2012

Av Sara - 23 december 2012 23:08

Har lyckats förtränga allt jag ska göra idag, eller undvikit det snarare "jag ska bara.. Först" puuh, nu är jag ju helt slut och alla måsten är kvar ;P och det kan inte vänta till imorgon (då kommer de inte bli gjort ;P)

Har i alla fall hunnit med mina Every-day sysslor, så hemmet är rent har haft besök av både Leif och Elin, varit på miljömöte, varit en snabbis till centrum och fixat det sista och bytt batterier i bankdosan, myst & busat massor med min lilla skrutt!

& det som är kvar.. Göra knäck och nå annat julgodis, slå in dom sista julklapparna (orkade inte med alla igår) skulle behöva gå ner med en del i källaren & slänga massa skit som jag rensat ur..

& det enda jag vill göra är att sova ;)

Av Sara - 23 december 2012 20:59

Har haft min bästa Leifi på besök <3
Var väl ett halvår sen sist, men saknar honom redan! Biffigare för varje gång blir han med, MÅSTE få köra ett pass på gymmet med honom snart :)

Av Sara - 22 december 2012 09:47

& tiden springer ifrån en känns det som ibland..

Blev massa julshopping igår i alla fall, så nu känns det rätt bra med bara 2 dagar kvar till jul & 5 dagars ledighet ;)
Lite småfix kvar bara, men det fixar vi idag..

Åkte till Skärholmen direkt efter jobbet igår och sen kungenskurva, hem å lämna grejer å sen vidare till mamma.. Var inte här förrän halv 10 igår kväll ;P

Natten har väl varit sådär :/ tror att Wille fått för mycket av det goda som han inte är van vid.. Gav upp till slut och lindade in mig själv i en handduk så Wille kunde sova på mig istället.. Mycket sömn? Nej, fruktansvärt trött är jag ;P sova får man göra när man blir gammal :)

Av Sara - 20 december 2012 22:05

Har kämpat länge för att hålla mig vaken, men är så trött att ögonen går i kors.. Vet inte vad det är med mig.. kanske börjar bli sjuk?

imorgon blir det julshopping i alla fall, Lasse hämtar plutten på dagis :) hoppas jag inte somnar i nån kassa kö bara ;P

Natti natti

Av Sara - 20 december 2012 07:14

2 dagar kvar, sen är det ledigt ett par dagar.. Så skönt! Wille är lika trött som mamsen.. Sved lite extra å lämna idag :( men som sagt, 2 dagar kvar!

Dagarna springer förbi, snart julafton ju ;) har kommit ikapp lite med julklapparna och vet vad jag ska köpa, så inte så stressad över det längre.. :)

Fick julklapp från jobbet med eller fick ju från 2 ställen ;P bortskämd.. chockladask & lotter ;)

Av Sara - 19 december 2012 07:23

Köpte ju nytt proteinpulver i veckan Charlotte Perellis "Fit&Smart", blev nya smaker testade café latte idag.. MUMS! Den var jätte god, smakade som en islatte :)

Trött som få, fast jag har sovit mer den här veckan än jag gjort på månader.. Huvudet är som gröt för mycket tankar och funderingar, så aningens virrig&vimsig just nu (mer än vanligt ;P)

Av Sara - 18 december 2012 20:14

Dags å kasta på sig jobbsökarhatten, riva fram krigsfejjan och börja kämpa för att förändra situationen.. Istället för att sitta och vara passiv och tycka att allt är jobbigt, hjälper ju knappast ;)

Frågade på jobbet hur länge jag skulle få stanna, fick "förbered dig på snart" till svar :/ blev man inte klokare på, men det rör väl sig om veckor.. Funderar på om jag ska kika på lite utbildningar.. Kanske värt att börja plugga?

Dags för nya kapitel!

Av Sara - 17 december 2012 07:03

Till julafton, känner liiiite stress med tanke på att jag är långt ifrån klar med alla klappar ;)

Men jag har ju hela helgen på mig ;P

Vaknade kvart över 4 idag, och kunde inte somna om.. Så det var ju bara kliva upp och sätta fart, tog det hur lugnt som helst och hann med allt jag skulle (+ lite till)..

Har redan hemlängtan, vill mysa med min lilla prinskorv <3 underbara lilla plutt!

Hoppas den här dagen går fort!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards