Alla inlägg under maj 2012

Av Sara - 7 maj 2012 17:29

Påväg hem från jobbet, hämta prinsen på dagis och lämna honom hos morbror & familjen :) han ska fy mysa & busa där en stund medan jag övningskör.. Kände att jag behövde lite kaffe, så gick in på pressbyrån å skulle köpa en men fick istället ett leende och "vet du, jag bjuder dig på den" :D tackar! Har varit lite halv seg idag och så har det varit lugnt på jobbet, jag föredrar när det händer grejer för annars segar man ju bara ihop!men nu är jag taggad för körning! Hörs ikväll!

Av Sara - 7 maj 2012 07:08

Ah vilken jäkla röta, somnade som en stock igår utan att ha ställt larm eller något, men vaknade av mig själv! Puuh! Inte kul att starta en ny vecka med att försova sig ;P spenderadehelgen i Strängnäs, så mysigt! Saknar dom redan :/ blir ett inlägg om det ikväll, orkade inte ta det igår.. Idag ska jag övningsköra efter jobbet, äntligen! Var väl typ 3 veckor sen? Nu ska jag dricka kaffe, bussen segar som vanligt så jag kommer missa tunnelbanan jag måste hinna med, irriterande!Ha en bra måndag! Tjingeling!

Av Sara - 4 maj 2012 07:12

Drygt 3 timmars sömn blev det denna natt :/ omänskligt lite till och med för mig.. Höll på å fixilurade igår kväll, pratade med Veronica och sen började jag packa väskan å lite annat "jag ska bara" å vips så var klockan kvart över 1 och jag var inte ens trött :/ kl 04:22 ringde min mobil, haha hade skickat sms att hon skulle ringa å kolla att jag var vaken, Fideli <3 men jag brukar ju inte gå upp förrän 5 ;p aja, lär inte vara den piggaste ikväll ;) har iaf packat å fixat så vi drar till stränkan ikväll.. Har fastnat för en ny låt: Sizzla - Don't worry, asskön! Men nu ska jag dricka mitt kaffe å ta de lugnt några minuter ;) tjingeling!

Av Sara - 3 maj 2012 06:19

Vaknade i tid idag igen ;) Så då hinner man blogga lite.. jag & prinsen är redo att gå :) Men han är inte på sitt bästa humör idag, men alla dagar kan inte vara bra dagar? dagens färg är something blue.. 

& imorgon är det redan fredag, love it! Men vet inte riktigt om vi har planer eller inte.. pratade om att vi skulle åka till strängnäs i helgen.. men har inte pratat med Veronica sen i söndags typ, så i don't know? Får väl ringa henne senare.. men nu har jag dödat lite tid, så nu är det dags att gå..


Have a nice day! Puss!

Av Sara - 2 maj 2012 07:13

Även fast det känns som måndag ;P solen skiner, vaknade i tid å allt så slapp stressen, skööönt! Jag hann ju inte sy något igår, så det är väl kvällens plan :) & greys anatomy såklart! Börjar känna mig liiite otaggad när det gäller körkortet, känns som att det rinner ut i sanden igen, ovärt! Har inte kört på flera veckor.. ;( om jag hade pengar så skulle jag ta en intensivkurs å köra gärnet, för jag vet att jag skulle klara det! Aja, trevlig onsdag på er! Kanske hörs ikväll! Puss!

?

Av Sara - 1 maj 2012 23:23

Känner mig sjukt förvirrad, lite lätt irriterad och aa jag vet inte mår fan lite konstigt?


Igår var ju första jobbdagen på typ 1 vecka, sjukt skönt! sen blev de hem kasta sig i duschen, åka till mamma.. blev lite middag där och sen prommis till brasan i Salem, och sen gjorde jag sällskap med brorsan, Sara & gänget hem..


 

Idag har jag haft en allmänt gnällig surputt här hemma, så vi körde tvättstuga på de.. när han ändå var tjurig lixom ;P sen har vi hängt ute på gården ett par timmar, i nya parken.. herrejösses va ungar det är på gårn nudå, efter att lekparken blev klar.. var säkert en 20 ungar här idag, och jag har snart bott här i 2 år har knappt sett en enda unge ute på gårn ;P men det är ju skit kul, Wille valde att slänga sig i den enda blöta fläcken som fanns, vita skor = bruna och luktar skit likaså de nytvättade kläderna och jackan som precis hade blivit tvättad å torr, så tacksamt att kämpa med den där förbannade tvättstugan. BUU.


har lånat mammas symaskin, måste sy in lite kläder, för allt jag använde förra våren/sommaren är för stort :( skulle vilja ha tillbaka mina 7 kg som spårlöst försvann, hur?

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards