Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Sara - 9 maj 2012 23:49


Japp, där har ni en av mina laster, nagellack! Har 70 stycken i olika färger.. inte så underligt att jag har svårt att välja färg ibland då kanske? ;) 


Har varit sjukt effektiv idag, så känner mig riktigt nöjd och kommer nog att sova gott! Hann med massor här hemma, dammsugit, skurat, diskat, dammat, rensat & plockat.. allt är rent! och jag var klar lagom till Grey's anatomy & hockeyn, zappade emellan ;)


har även hunnit med en dusch målat naglar, färgat ögonbryn, och faktiskt tagit de lugnt i soffan en stund bara, hann även med att snacka med frugan en sväng, saknar henne! önskar att vi bodde närmare varann..


You and me, always and forever!


 


Av Sara - 9 maj 2012 07:44

Jaa, den här morgonen är väl allt annat än smooth.. Råkade ta en sovmorgon, fast jag hade ställt larm, hmm. Börjar ju nu egentligen men står å väntar på bussen eftersom att jag missade den andra precis, kan inte lyssna på musik heller för mitt headset glömde jag hemma ;P haha aja, alla dagar kan väl inte vara bra dagar i guess ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards