Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Sara - 11 oktober 2011 21:45

Eftersom att jag har varit dålig på att blogga igen, tänkte jag köra en update på vad vi har haft för oss.. Förra måndagen var det ju fotografering på dagis och jag fick jobba, hann väl till jobbet bara och så ringde de från förskolan och sa att Wille var jätte dålig :/ Ida ställde upp och var hemma med honom..


  Mamma's gos..


i tisdags vaknade han pigg som en mört, så det var nog tänderna som bråkade.. onsdag & torsdag fick jag vara på huvudkontoret och "jobba" ;P och sen var det föräldramöte, mitt allra första.. gick ju bra..


& Något är fel på mina växter på balkongen..

   

Jordgubbar & tomater börjar växa nu!? i oktober? stört! här har man väntan hela sommaren på att det ska gro.. hmm ;P


Har busat med mitt hjärta i helgen så klart, dock jätte dålig på att ta bilder nu, så får bli några från förra helgen :)


               


Just nu har jag sällskap av en nyopererad My, hon ska bo här ett par dagar, tills hon mår bättre :) & eftersom att hon är sjukskriven nu i 2 veckor så jobbar jag istället för henne..


Men nu är jag helt slut, fixa det sista innan sängen!


Natti natti!

Av Sara - 11 oktober 2011 07:28

Är något jag har för lite av just nu, känns det som.. Min lilla prins får gå 100% på förskolan och det svider i hjärtat varje morgon när jag lämnar, å jag saknar honom hela dagarna.. Men nu är jag påväg till jobbet har fått 2veckor iaf.. Skönt för ekonomin! Har blivit usel på å blogga, men det är för att jag inte hinner, inväntar appen så de blir enklare att blogga från telefon ;)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards