Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Sara - 1 oktober 2011 10:15

time ago, och så blir det ett skiiiiit långt inlägg ;P

vad har då hänt de senaste veckorna?


Jag fyllde år, mina fina vänner kom hit och överraskade mig på kvällen :)

Det var jätte mysigt och precis vad jag behövde :) Ida & Mom kom oxå hit.. fast jag hade bestämt fika på söndagen..

   


Jag har fått jobba lite oxå, tack o lov.. men situationen är allt annat än hållbar just nu.. men så länge jag får jobba så är det bara ett plus..

         

Jag har busat med min prins när jag har varit utan jobb, han är så himla fin och underbar! dessutom har han äntligen börjat gå, den lille rackarn ;) var väl på tiden ..



Jag skrapade fram vinst på 6 av 6 lotter jag fick när jag fyllde.. ganska häftigt ;) fick en massa presentkort, som kommer komma till användning, Jonte&Sara tänkte till å köpte ett presentkort på ica hur bra är inte det?

fick lott-paket av dom med :)


Såhär trött har min lilla prins varit varje morgon och kväll, gå på dagis hela dagarna, men han trivs jätte bra där.. superskönt!


& så välkomnar vi en till liten prins i familjen, klockan 11.16 i torsdags blev jag faster till den här lilla godingen!


 

Vi var och hälsade på dom igår, så himla liten han var.. man glömmer fort! Sov hos mamma gjorde vi och blev bjudna på mat :) fredagsmys..



Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards