Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 7 november 2009 19:45

Mjaha, den här dagen gick väl inte helt smärtfritt..

Vi pysslade men hade ingen nål till att sy, å ingen pensel till att måla.. så då gäller det ju att vara uppfiningsrik.. hittade en symaskinsnål som vi försökte sy med.. och linn fick måla sin klocka med hjälp av pappersbitar..


Dock så blev vi lite osams, men de va inget som inte löste sig :)


Mamma & Ida var här och fikade lite oxå.. det var mysigt :) Nu har vi precis käkat här.. så får vi väl hitta på nåt att roa oss med innan det är läggdags :)

Av Sara - 7 november 2009 13:45

Ush förkylningen är inte mkt bättre idag inte =/

Har knappt orkat göra nånting.. tjejerna sitter å gör teckningar till farsdag, så söta.. dom har sån fantasi å de blir jätte fint!


Har lovat att vi ska pyssla oxå, tog med mig pyssel för ett tag sen, som dom har tjatat! så de ska vi göra idag.. ska bara hälla i mig lite te å ta en dusch å bli någorlunda mänsklig..

Av Sara - 6 november 2009 18:30

Usch, är såååååå förkyld, kan knappt andas, ögonen rinner näsan rinner..

HATAR att vara förkyld, tur att man har en brasa som står å värmer iaf..


Ska kolla på Idol och mysa lite med tjejejerna, egentligen skulle jag ju vara "fri" idag, men blir barnvakt hela helgen istället :) mysigt!


Så vi har precis käkat lite här å laddat med cola, chips, och "chezee balls" :)

Av Sara - 5 november 2009 22:15

Blev attackerad  mitt i natten av 2 galna hundar!

Trodde hjärtat skulle stanna, fyfan så rädd jag blev =/


Men som tur var så var det ju bara Mössan & Myran :)

Mössan är lilla Myrans nya kompis, en korsning mellan dvärgpudel & chihuahua.. så söt! Men Myran är endå sötast, lika liten å oskyldig som vanligt..

Av Sara - 4 november 2009 21:15

Yepp, jag är barnvakt idag igen, och imorgon.. å på lördag :)

Eller aa barnvakt i dag är de väl lite frivilligt papi behövde/fick inte jobba idag (pga kylan)


Men vi har haft det jätte mysigt ikväll.. pappa lagade god mat och sen så har vi fikat och haft det jätte trevligt och mysigt.. 


Och imorse var det kaos, min mobil vägrade fungera, missade tåget de andra var inställt å nästa försenat..

Av Sara - 3 november 2009 20:30

Yes, nu är det Dags igen ;) Hehe..

men de e mysigt.. Och det är jätte skönt att få komma ut lite på landet.. få lite andrum å lugn o ro.. plus att det är typ supermysigt här :)


mår fortfarande skit.. blir fan vita helger framöver för att ha ångest såhär i flera dagar.. då ere fan inte ens värt det alltså.. =/

Hm, ungarna är i säng iaf.. å papi har redan åkt.. ska nog glo lite tv ..

Av Sara - 2 november 2009 22:30

Ush & fy.. har haft ångest sen igår.. ville bara gömma mig under en sten tills det blev måndag, men inte fan blev de bättre för att söndan försvann ;(


Blä inge roligt alls.. så ska försöka sova bort den här dan med..

Av Sara - 1 november 2009 11:00

gårdagens vart minst sagt stressig.. usch..

Men men lyckades ju iaf hinna med allting.. :)


Jag & Linnéa var porslinsdockor, typ ?

Aja det var helt okej.. men folk på festen var väl mest intresserade av dom de kom med så .. :P vi drog hem rätt tidigt.. va nog för att jag inte var riktigt på humör heller.. Hade haft en superstressig dag ..


Men aa.. det jag fasade för mest, besannades.. det fanns en som var utklädd till "scream-filuren" å vilken panik jag fick när jag såg honom, livrädd.. trodde hjärtat skulle stanna!


Jag vet de låter ju hur löjligt som helst men de finns en rätt tokig historia bakom..


Nu ska jag försöka göra nåt vettigt :)


Så här fina var vi ;)


Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards