Alla inlägg under november 2009

Av Sara - 18 november 2009 16:45

Mja, den här veckan har väl varit lite si å så hittils..

måndagen var förjävligpå jobbet, massa sjuka.. massa nya.. det var kaos!


Igår var jag på vårdcentralen å tog prover.. får se vad dom visar då..


Idag har jag varit och vaccinerat mig mot svinis, gick väl ganska bra.. själva sprutan tog ju mindre än 1 sekund typ.. skönt :)


Linnéa ska komma hit så ska vi kolla lite på Grey's anatomy.. vårat vanliga onsdagsmys :)

Av Sara - 16 november 2009 01:30

Jag jobbade idag oxå.. sen var jag hemma hos mamma å åt middag,

fick träffa Ida´s pojkvän oxå :)


Å nu har jag haft en liten pratstund.. var inte mkt lättare den här gången..

känns bara skit, känner mig besviken å ledsen, å förjävlig å typ allt på samma gång.. finner inga ord..


ska försöka sova.. upp om några timmar..

Av Sara - 15 november 2009 01:45

Fick jobba lite extra på lindex i helgen.. Roligt :)

Alltid kul med lite extra pengar.. + att det är roligt å göra nåt annat än å springa omkring på lagret.. har jobbat heeeela dan.. men de gick fint, massor med folk = massor att göra..


dock hade jag inte världens roligaste natt, är lite småputt på min bror som inte kunde respektera att jag skulle upp kl.7 Gav upp vid 1 tiden för det var ett sånt jävla liv, shysst att ställa till med värsta festen ;(


<Har varit på filmkväll med Linnéa.. och  som den tröttmössan jag är så somnade jag ;P Men det var trevligt :)

Av Sara - 12 november 2009 23:00

Tror jag aldrig mått så här dåligt & bra på samma gång..

Hade i alla fall den värsta natten i mitt liv.. har aldrig mått så jävligt.. usch ville bara försvinna, Kunde inte sova heller så försov mig idag =/


Har varit hos läkaren oxå.. å allt såg väl inte primaa ut tyvärr =/


My & bonnie har varit här på middag idag.. det var iaf mysigt :)

Av Sara - 11 november 2009 22:00

Hm, har varit hemma å sjuk i 2 dagar nu.. inte mått nå bra alls..

jävla förkylning..


Å just nu känns de bara som att jag vill dö..

usch ;(

Av Sara - 10 november 2009 23:42
I hate to be in love
I don´t like being fine
When I´m at worst
Is when I really feel alive
And I can´t stand to see
You happy people smile
Cause I´m a killer
I would love to make you cry

Bring Me Everyone
I need to hurt someone
I´ll give you love, then I turn you down
My work here, it´s done

They say I´m psycho
And should be put behind bars
That I am damaged
And my soul is full of scars
You shiny people
You should never come this far
Cause I´m a killer
I got murder in my heart

Bring Me Everyone...

Ringing bells in the sky
Is this the bringer of light
No, you fools, it is I
Run for cover or die
Av Sara - 9 november 2009 22:45

Finner fan inga ord.. är i chocktillstånd.. fattar inegnting..


Linnéa du är den bästa som finns hjärtat, vad skulle jag göra utan dig?


 


<3

Av Sara - 8 november 2009 13:30

Mja, nu sitter vi bara å väntar på att pappa ska komma hem..

Tjejerna har hjälpt till å städat undan här idag å ritat fina teckningar å varit jätte duktiga å rara :)


Fast igår kväll blev det lite bråk.. vet inte vad det är med, så jävla känsliig =/ hm, aja det löste sig iaf.. men lite eländiga var dom igår..


Men nu ska vi snart kila bort till cafét å köpa en fasrdag tårta :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards