Alla inlägg under september 2009

Av Sara - 14 september 2009 18:45

Idag fick jag skjuts hem från jobbet, asskönt! Var hemma typ 1 timma tidigare än vanligt :)


Fastnade nästan i hissen i morse, höll på att få panik.. det tog nästan 2 minuter att åka ner.. för hissen sniglade hela vägen ner, väntade bara på att den skulle börja rasa, Läskigt!


Jonte har lagat mat till mig idag, så himla skönt att slippa för en gångs skull.. så det har varit en riktigt bra måndag för omväxlings skull :)

Av Sara - 13 september 2009 20:45

Japp, nu har jag kommit hem, packat upp och lagat mat ;P Helt slut är jag ..


Kryssningen var i alla fall jätte trevlig, vi käkade buffé nästan direkt när vi klev på båten (YUMMIE!) Sen drog vi till baren å började festen ;P vissa var de mer drag på än andra..


Men jag, mamma & alexandra var dom som höll i gång mest tror jag :) Vi var till och med på discot å skaka loss, kul att se att även de äldre hänger på ;) Mamma vart dock lite trött mot slutet å somnade lite här och var, HAHA!


Men jag är nöjd, det var kul! :)




Jag & Momii

 

Av Sara - 12 september 2009 12:00

Jahapp, blev fest igår i alla fall.. Var väl inte direkt skit kul..

men men man fick ju komma ut lite ;P Men de tog en bra stund att ta sig hem igen.. ;P


Å idag blir det spontan kryssning med mamma & hennes arbetskamrater..

Kan bli kul, jag & massa "tanter" ;) blir Silja Galaxy, så ska väl ta de lugnt en stund innan de dags att börja fixa..



 






Av Sara - 11 september 2009 18:15

Hmm, sitter här och velar..

Festa eller inte festa?


Bror, ska på fest i Brandbergen å tyckte att jag skulle hänga med, men jag är så himla trött å mår lite sådär.. fast samtidigt var det ju inte direkt igår jag festade med honom.. =/


Får fundera vidare..

Av Sara - 10 september 2009 20:30

Idag var Tessan & Karro här på middag, det var trevligt..

Blev bara Korvstroganoff, lite tråkigt men har ingen direkt fantasi just nu så det vart enkelt..

jag är rätt trött å sliten just nu, å tjejerna åkte precis.. var iaf kul att dom kom hit en stund :)


Försov mig lite igår oxå, fick skjuts till jobbet så blev bara en halv timme sen, tog bara kortare lunch, så det löste sig ju :)


I måndags var jag hemma hos Jonna & bakade paj, och färgade hennes hår, det var mysigt :)

Å så fick jag hennes kökortsteori böecker oxå, så himla snällt! :) Så nu är det bara nöte teori som gäller..


Kollar på Idol, å fyfan va de e plågsamt att se på ibland.. herregud..

Av Sara - 9 september 2009 22:45

Ångra aldrig något som fått dig att le

:)

Av Sara - 6 september 2009 23:15

... av Mustasch - "Bring me everyone"


Så sjuuuuuukt bra låt! I love it!

Av Sara - 5 september 2009 16:15

Mamma kom å hämtade mig efter jobbet igår, å sen åkte vi hem till henne å käka tacos (GOTT!!)

sen dog jag på soffan (oooovanligt)..


Idag har jag varit hos Lisa, vi hade lite myspys och så färgade hon mitt hår, så nu är det mörkt o fint igen..

Känner mig lite snyggare & frächare.. håret har ju blivit så blekt  efter Grekland å allt..


Tror jag tjaffsade med Karro idag oxå, fast jag vet inte.. blev helt enkelt jätte konstigt, känns inge bra :(


Skulle ju egentligen ha passat Jonna´s lilla hund Vickie  idag med, men så blev det inte.. men ska leka med dom på måndag iaf :)


Men nu ska jag försöka hitta på något vettigt..


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards