Alla inlägg den 20 september 2009

Av Sara - 20 september 2009 23:00

Ah, har ju städat å hållt på fan typ hela dan, men lessnade efter ett antal timmar..

fattar bara inte hur det kan bli så skitigt? tycker fan jag städer jämt & ständigt.. suck.


Hade tråkigt, så nu har jag färgat håret (blev typ svart) passade på å ta ögonbrynen på samma gång.. :) Så nu känner man sig lite fresh igen.. 


Pratade med Patrycja, en jätte söt tjej från Polen som jag träffade på Zakynthos.. Å hon åker tillbaka dit på tisdag, så jävla avundsjuk, VILL OXÅ!


å nu har vi dedär problemet som återkommer varje söndag. Kan INTE sova.. lalala..

AA blir nog ligga på soffan framför tvn, å hoppas på de bästa ;) 2morrow it's my birthday..



Mööööörka håret .

 

Av Sara - 20 september 2009 19:00

Mja, jag som hade tänkt ta de lugnt i helgen men icke..

Hamnade på nån värdelös fjårtis fest i fredags (värdelöst) men full vart jag.. 

finns väl inte mycket mer att tillägga om det ;P


I går sov jag typ heeeela dagen, vaknade väl till liv på riktigt vid fem-tiden.. Så det vara bara å fixa i ordning sig o börja om från början..


Blev kräftskiva hos momii, så Lasse kom o hämtade oss vid 7, var jätte mysigt :) Sen kom Jonna förbi oxå :)

Men sen var det ngt som blev galet.. har ju en söt liten syster på 16 år, som fyndar lite i mina garderober ibland, så pratade med henne å sa att jag tänkte låna tillbaka nåra av mina linnen..


Hon var ju dock inte hemma på kräftskivan, så jag gick inte å hämtade lite.. å mamma blev helt galen, å skällde ut mig (?) Var ju inte direkt så att Ida inte visste om att jag skulle ta tillbaka dom, å andra sidan snodde jag ju inte hennes grejer eller stökade till.. men mamma tände till på alla hästar å blev helt tokig, betedde sig som en aa finner inte ord ens, låste in sig på toan.. å vägra prata med mig ..


Så nu är vi väl typ osams?


Aja, sen gick vi hem hit å hade lite partaj, var väl sådär.. jag & Jonna gick å la oss rätt tidigt, vi var jätte trötta!


Så nu har jag städat typ hela dagen, sjukt kul.. ska väl fortsätta med de kanske..




Jag & Jonna


 

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards