Alla inlägg den 16 december 2013

Av Sara - 16 december 2013 10:08

Har inte haft varken tid, ork, eller lust att skriva på ett tag.. Fullt upp med livet ;P

Nu har vi äntligen flyttat, såå tacksam för all hjälp jag har fått! Mini blev typ magsjuk mitt i allt, så helgen tillbringade han med mormor så jag hade en chans att hinna klart ;)

Är hemma och vabbar idag med eftersom att han inte varit helt kry i helgen, men nu så är han pigg :) och jätte lycklig över sitt rum! Men i natt ville han sova med mamma ;) haha

Kommit ordning typ med det mesta, nu längtar vi till vardagen med jobb & dagis.. Är egentligen en arbetsnarkoman så det här med att vara hemma 1 vecka är inte min grej!

Rastlös som få, men har ju fått en del gjort ;)

Nu bor vi stort! Behöver en ny säng till mitt gigantiska sovrum, haha ser rätt ynkligt ut ;P och ett bord till köket!

Men de som bodde här innan har inte tagit städningen direkt på allvar, så det är dagens projekt, rensa avlopp! Mums!

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards