Alla inlägg under april 2013

Av Sara - 11 april 2013 22:52

Gettin' drunk off the thought of you naked..

Av Sara - 8 april 2013 13:34

För mig idag, så nu är jag påväg hem.. Eller inte hem jag ska till läkaren, ogillar det enormt! De e bara rutin check som jag gör var 3:e månad, men nu har jag känt mig konstig så lite oroad är jag för vad som ska sägas. Mest för att de ska säga att det inte beror på Struman, eller eh är nog bara allmänt nojig! Förväntar mig alltid det värsta (typ du kommer dö om 33minuter ;P)..

Älskar mitt lilla frö, å hans glada fejs ;)

Av Sara - 7 april 2013 22:57

Det är vad jag har, haha Gud vad han blir less på mig! Kan tro att de är jag som är i trotsåldern ibland.. Men jag blir så rastlös! Sjunger jag så skriker han "mamma, tyst! Jag får ont i örat" om jag dansar "sluta mamma, inte dansa tycker inte om det!" Jag får INTE röra hans bilar, då roffar han åt sig varenda en å säger bestämt "MINA".. Å busar jag med honom tycker han det är roligt i 1 minut å sen "sluta, jag vill inte"..

Så gick jag på toa å hörde en dörr smällas igen, då har den lille rackarn skyndat in i sovrummet, kastat av sig kläderna, dragit på sig ny blöja (!) å krupit ner i sängen.. Vi snackar nån minut, och när jag kommer in "mamma, jag orkar inte! Jag vill va ifred å sova" och så fick jag bara en slängpuss ;P

Haha en riktig liten filuring till son jag har ;)

Av Sara - 7 april 2013 14:36

Jag & prinsen har inte gjort nånting vettigt på hela dagen..

Wille är besatt av filmen "cars" och vill se den hundra ggr om dagen (räcker med 1 gång ;))

Så medan Wille har kollat på blixten, har jag legat på balkongen och läst en bok (och försökt få någon färg på min bleka lekamen ;P)

Men nu är jag fruktansvärt rastlös så blir till att hitta på något!

Av Sara - 4 april 2013 08:29

Blev det idag, sjuuuukt svårt att ta sig upp! Inte för att det gjorde något eftersom att jag skulle lämna prover idag, har superbra vener men inget blod tydligen ;P haha! Så nu ser man ut som en liten knarkare med sönderstuckna armar, eller ena i alla fall fick be henne att byta arm efter 5:e försöket.

Fastat sen klockan 20 igår, så hungrig som ett as är jag fast jag fått i mig en proteinshake och 2 mackor ;)

Får se hur denna arbetsdag blir, nu när jag missat 1 timme på morgonen.. Vet att vi har mycket att göra, men mycket att göra = mer jobb till mig :D

Hade en jätte mammig kille imorse, för ovanlighetens skull "mamma jag håller fast dig!" Sa han när jag skulle gå, lilla plutten.. Längtar till ikväll då vi får kramas & busa igen!

Av Sara - 2 april 2013 17:13

Baby there ain't nothing wrong, with a little bump and grind.. Lalalala lalalala

Har en riktig dirty låt i huvet ;P haha sitter fast sen i lördags!

Långhelgen kändes verkligen lång, hann med både nytta & nöje & massa slappande ;) igår fick vi besök av lillasyster/moster Linn, sen kom mami och Karro med :) riktig mysdag!
Å senare på kvällen kom Fia förbi en sväng oxå :)

Har varit sjuuuukt mkt på jobbet, men då går tiden fort ;) blev bjudna på lunch av RG med! Trevligt!

Nu blir det hämta hem prinsen, fixa käk å sen till gymmet! Var ju där en snabbis på långfredagen medan de andra sov ;) men dags att få lite rutin på't igen :)

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards