Alla inlägg under januari 2013

Av Sara - 24 januari 2013 10:12

Igår kom vår bästaste Leif hit :) trist att Wille är sjuk och inte orkar så mycket bara, men det gjorde min dag iaf :)

Nu är han iväg å tränar och sen ska han på mc-mässan, och sen kommer han tillbaka hit :)

Jag tänkte försöka ta mig ut i kylan en sväng, igår gick vi inte utanför dörren :/

Av Sara - 23 januari 2013 13:42

Tog ut segern lite i förskott igår när jag trodde prinsen var kry :( har haft en kamin tryckt mot mig hela natten, å man känner sig så hjälplös när de är så skruttiga :(

Lite piggare när man har fått lite glass ;)

Av Sara - 22 januari 2013 15:04

Nu har jag fått det, drygt 4 veckor kvar på jobbet, sen får vi se vart jag hamnar.. Skönt att ha ett datum men samtidigt så känns det lite trist, har ändå jobbat där i 5år.. Dags för nya kapitel :)

Imorgon blir det jobb&dagis i alla fall!

Av Sara - 21 januari 2013 14:07

Hemma med en skruttig plutt idag, vilat massor har vi gjort.. Blir nog hemma imorgon med :( han är pigg & glad i omgångar..

Just nu lägger han pärlplatta :) och jag ska försöka göra nån nytta ;)

Av Sara - 20 januari 2013 20:11

Var precis vad jag behövde, har hunnit med massa "måsten" och en hel del som jag sällan har möjlighet till..

Igår var jag inne i stan, åt middag och hade mysipys med Annika :) jätte mysigt & lagomt!

Idag var jag på gymmet, efterlängtat! 1 vecka sen jag var där sist..

& så har jag såklart myst & busat med min plutt :) världens bästa unge!

Av Sara - 18 januari 2013 07:21

Äntligen kan jag se slutet på den här helvetes veckan! Sjuuuukt påfrestande vecka både fysiskt och psykiskt, stämningen på jobbet är förjävlig.. Så känner ångest bara för att åka dit :(

Dessvärre smittar det infekterade humöret av sig, svårt att försöka vara positiv, när man bara vill gråta och springa därifrån..

Förhoppningsvis blir nästa vecka bättre :)

Ett vänligt ord eller bara ett leende kan göra så mycket.. Så put a smile on!
Trevlig fredag till er alla! :)

Av Sara - 18 januari 2013 07:21

Äntligen kan jag se slutet på den här helvetes veckan! Sjuuuukt påfrestande vecka både fysiskt och psykiskt, stämningen på jobbet är förjävlig.. Så känner ångest bara för att åka dit :(

Dessvärre smittar det infekterade humöret av sig, svårt att försöka vara positiv, när man bara vill gråta och springa därifrån..

Förhoppningsvis blir nästa vecka bättre :)

Ett vänligt ord eller bara ett leende kan göra så mycket.. Så put a smile on!
Trevlig fredag till er alla! :)

Av Sara - 17 januari 2013 07:11

Världens bästa plutt unge!

Det bästa jag har gjort, det är du som gör varje dag värdefull.

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards