Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Sara - 26 juni 2012 23:13

Det var ju ett bra tag sedan jag uppdaterade här, men har verkligen inte haft någon lust.. fullt upp i kropp & sinne.. och så befinner jag mig i någon sorts svacka, som jag har bestämt ska upphöra nu!


Så vad har vi gjort de senaste veckorna, det som har upptagit mest av min tid var ju självklart Willes 2års dag, bakning, planering, kalas.. å sen midsommar.. ah ni vet fullt upp!


Har känt mig sjuuuuukt ensam och lite hopplös ett bra tag.. vill så mycket men får inte riktigt ihop det!

Körkortet har stannat av helt, har inte kört på över 1 månad.. men pluggat teori har jag gjort i all fall ;)

Har gått ner ännu mer i vikt & orken börjar ta slut hålla igång 19 timmar / dygn å bara få 5 timmars sömn håller inte i längden, så det börjara väl ta ut sin rätt?


Men nu lämnar jag denna trista smått kaotiska perioden bakom mig, ska fylla på mig själv med ny positiv energi för just nu är jag inte den personen jag vill vara, och egentligen absolut inte är!


 

Blickar fram mot en ljusare framtid! See you bitches!

Puss

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards