Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Sara - 4 februari 2010 19:00

Åh kan inte nån bara skänka mig en lägenhet?

Är så jävla less på det här nu, inatt var det fullt ös här hemma..


Så jävla dålig stil! Vid halv 1 var jag sååå jävla förbannad å less så jag gick upp bad dom va lite tystare, skällde lite på bror.. men till vilken nytta?


Hann väl inte mer än in i sovrummet innan han började ringa hit ännu mer folk.. Ånej.. de går inte att sova med lägenheten full av fulla pajasar!


Vid 2, vart jag ännu mer less.. för då vart de ett jävla liv, nån som dunka in i sovrummet.. å flög upp ur sängen så ligger en snubbe medvetslös och redlös i hallen.. vi snackar om en onsdag.. kom igen? Fick ingen kontakt med honom så ambulansen fick komma hit å hämta honom.. SUCK..


Så fick väl sova typ.. 2 timmar? Vid 4 var det äntligen tyst.. sen ringde klockan å de var dags att gå upp.. orkar inte med det här längre.. varför är det så svårt att respektera att vissa (JAG) Har ett jobb att gå till, och vill gärna få min sömn.. fattar verkligen inte var problemet ligger?

Presentation

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag.
 Första gången..
 Då och då.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards